Zasady działania serwisu

Zgłoszenia napraw:
– poprzez formularz WWW
– mailowo na adres: serwis General-ID
– telefonicznie pod nr telefonu: 22 468 02 21.
 
Transport:
Uszkodzony sprzęt należy dostarczyć na własny koszt do siedziby naszego centrum serwisowego w Warszawie:

General-ID - Serwis
ul. Kolejowa 21
01-217 Warszawa

Sprzęt zostaje odesłany pod wskazany adres firmą kurierską, a przy wartości faktury poniżej 1000 PLN netto doliczany jest koszt przesyłki w wysokości 18 PLN netto.

Wycena i naprawa:
Po otrzymaniu sprzętu wykonywana jest diagnostyka i wycena uszkodzeń. Następnie przedstawiane są Klientowi do akceptacji przewidywane koszty naprawy. Po akceptacji kosztów realizowana jest naprawa.

W przypadku braku akceptacji kosztów naprawy pobierana jest opłata za diagnostykę w wysokości 60 PLN netto i doliczany jest koszt transportu firmą kurierską - 18 PLN netto.

Płatność:
– pierwsze trzy faktury: przedpłata lub płatność za pobraniem
– kolejne faktury: 7 - 14 dni, po dostarczeniu dokumentów firmy i weryfikacji płatnika w krajowych bazach dłużników.
 
Gwarancja:
Na wykonywane usługi, jak i zastosowane części zamienne, udzielana jest gwarancja na okres 3 miesięcy. W przypadkach gdy producent sprzętu przewidział inne warunki gwarancyjne, gwarancja udzielana jest zgodnie z warunkami producenta.
Istnieje również możliwość ustalenia indywidualnych warunków gwarancji.