Zasada działania

Zgłoszenia napraw:
- poprzez formularz WWW
- mailowo na adres serwis General ID
- telefonicznie pod nr telefonu: 22 468 02 21
 
Transport:
Uszkodzony sprzęt należy dostarczyć na własny koszt do siedziby naszego centrum serwisowego w Warszawie:
Adres:
General-ID - Serwis
ul. Kolejowa 21
01-217 Warszawa

Sprzęt zostaje odesłany pod wskazany adres - firmą kurierską, a przy wartości faktury poniżej 1000 PLN netto doliczany jest 
koszt przesyłki w wysokości 18 PLN netto.

Wycena i naprawa:
Po otrzymaniu sprzętu wykonywana jest diagnostyka i wycena uszkodzeń. Następnie przedstawiane są Klientowi do akceptacji przewidywane koszty naprawy.
Po akceptacji kosztów realizowana jest naprawa.

W przypadku braku akceptacji kosztów naprawy pobierana jest opłata za diagnostykę w wysokości 60 PLN netto i doliczany jest koszt transportu firmą kurierską 18 PLN netto.

Płatność:
Pierwsze trzy faktury: przedpłata, pobranie.
Kolejne faktury: 7-14 dni, po dostarczeniu dokumentów firmy i weryfikacji płatnika w krajowych bazach dłużników.
 
Gwarancja:
Na wykonywane usługi jak i stosowane części zamienne udzielana jest gwarancja na okres 3 miesięcy, w przypadkach jeżeli producent sprzętu przewidział inne warunki gwarancyjne, gwarancja udzielana jest zgodnie z warunkami producenta.
Istnieje również możliwość ustalenia indywidualnych warunków gwarancji.