Każde
urządzenie elektroniczne ma swoją żywotność czyli czas, w jakim bezawaryjnie
spełnia swoje funkcje. Sprzęty Auto ID, które wykorzystywane są przez kilka,
czy nawet kilkanaście godzin dziennie tym bardziej narażone są na usterki
mechaniczne lub wynikające z codziennej eksploatacji. Urządzenia przeznaczone
do pracy w trudnych warunkach mają oczywiście zwiększoną wytrzymałość i
posiadają specjalne zabezpieczenia (jak np. tablety przemysłowe) jednak
częstotliwość ich użytkowania, a niekiedy również po prostu nieszczęśliwe
wypadki sprawiają, że ulegają uszkodzeniom lub awariom. Czy warto serwisować
taki sprzęt? Na bazie naszego doświadczenia i opinii klientów przygotowaliśmy 4
powody najczęściej wskazywane jako te, które skłaniają użytkowników urządzeń
Auto ID do skorzystania z usług serwisowych.
- Oszczędność kosztów
Każda
naprawa, jak i zakup nowego urządzenia to koszt dla firmy. Po otrzymaniu
uszkodzonego urządzenia firma serwisująca ocenia jego stan i dokładnie wycenia
naprawę, doliczając do niej ewentualny koszt części zamiennych. Najczęściej
naprawa sprzętu okazuje się być tańsza niż zakup nowego. Nie wiąże się ona
też z koniecznością aktualizacji i dostosowania nowych urządzeń do pracującego
już w firmie systemu. Jednak ostateczna decyzja – kupić nowy produkt czy
serwisować używany, zawsze należy do właściciela. Coraz częściej klienci
decydują się na naprawę – właśnie ze względu na niższe koszty, ale również na
kompleksowość oferowanej usługi, czy też na korzystne pakiety lub kontrakty
serwisowe, które proponują sprzedawcy urządzeń. Więcej o usługach
serwisowych przeczytasz tutaj: https://general-id.pl/nasze-uslugi-serwisowe
- Bezpieczeństwo
Jeśli
tylko oddajemy nasze urządzenie do wyspecjalizowanego serwisu, którego
pracownicy to doświadczeni i ciągle podnoszący swoje kwalifikacje technicy to naprawa
powinna przebiec sprawnie i bezproblemowo. Serwisy prowadzą też okresowe
przeglądy urządzeń i udzielają gwarancji na wykonywane przez siebie usługi,
dlatego mamy pewność, że sprzęt będzie dobrze działał lub ewentualnie zostanie
naprawiony ponownie. Takie rozwiązanie to gwarant bezpieczeństwa dla
urządzeń potrzebnych do codziennej pracy.
- Ciągłość pracy
Warto zwrócić się do serwisu,
który zapewnia zastępcze urządzenia na czas naprawy. Zapewnia to
ciągłość pracy, w której wykorzystywany jest dany sprzęt. To bardzo ważne,
głównie w branżach takich jak logistyka czy produkcja. Terminy usuwania
usterek są różne, ale kompleksowo wyposażone centra napraw często posiadają
u siebie pełen zestaw części zamiennych, co dodatkowo skraca czas odbioru
zregenerowanego urządzenia. Warto korzystać z usług właśnie tak przygotowanych
serwisów.
- Dbałość o ekologię
To kolejny powód, coraz częściej wskazywany przez właścicieli urządzeń, który skłania ich do skorzystania z usług serwisowania sprzętu. Rosnąca świadomość ekologiczna sprawia, że wiele osób stara się ograniczać produkcję elektroodpadów, a zatem regenerować i przedłużać żywotność używanych urządzeń. Kierunek ten wydaje się być właściwy i w trosce o środowisko powinien stać się dobrą praktyką nas wszystkich.
Zepsuty sprzęt to zawsze duży
problem dla właścicieli firm i ich pracowników. To również dylemat – czy uszkodzone
urządzenie lepiej naprawić, czy jednak zutylizować. Odpowiednio
wyspecjalizowane centra napraw przedstawiają klientom wycenę naprawy, ale
również informują, gdy jej koszt wydaje się być większy niż zakup nowego
sprzętu. Takie działanie na pewno pozwala podjąć ostateczną decyzję, ale
pokazuje również, że warto najpierw zwrócić się do serwisu. To, w połączeniu z
wymienionymi wcześniej argumentami pozwala stwierdzić, że serwisowanie urządzeń
Auto ID ze względu na wysokie koszty jednostkowe ich zakupu, jak najbardziej
uzasadnione.
Jeśli
potrzebujesz sprawdzonego, doświadczonego i kompleksowego serwisu urządzeń Auto
ID, napisz do nas – przedstawimy Ci nasze pakiety serwisowe i zasady działania
centrum napraw, które sprawią, że Twoje urządzenia będą w rękach najlepszych
specjalistów! https://general-id.pl/zasada-dzialania